Dobbelt AS i kundeservice

En ung dame kontaktet en mobiltelefonselskab hun for nylig abonnerer med. Hun havde nogle spørgsmål om køb af deres senest ambulant foretage en opringning og kunne ikke finde svarene nemt online. Hun besluttede at give sin mobiltelefonselskab et opkald. Deres telefonens menu var en smerte at komme igennem, som forventet. Men efter et par minutter af råbe og skælde ud på telefonens menu og venter hold i 20 sekunder, hun blev overført til en menneskelig stemme, endelig!

Hun beretter om en anden dame svarede på anden linjen og hun lød meget venlige og glade for at snakke med hende. Kunde pleje agent spurgte hende, hvordan hun var, selv spurgte hende om vejret og spurgte så, hvordan hun kunne hjælpe hende. Lady kunde fortalte repræsentanten sit formål og stillede nogle spørgsmål om telefonen som hun havde planer om at købe. Repræsentant naturligvis vidste de fleste af svarene, hendes svar var meget venlige. Den kundeservice erfaringer var god, sagde hun.

Næsten alle af os har forsøgt at ringe en kundeservice af en bestemt virksomhed en gang i vores liv. Vi kalder dem for at spørge bistand, retninger, at klage eller endda spørge fartplanen for den nyeste film hit i byen. Har du nogensinde bemærket den måde disse kundeservice mennesker taler? Tonen i stemmen? Du kan endnu fornemme, hvis de smilende når de taler. Selvfølgelig kan du nemt genkende, hvis en person er glad eller interesseret, når han eller hun fik et opkald fra dig. Det er den første regel i kundeservice, at være så venlig så meget som muligt til personen på anden linjen på telefonen.

At være varm og venlig over for dine kunder bør være den vigtigste komponent, når du er i et call center industri eller i en virksomhed til virksomhed miljø. At være venlig bygger bedre bølgelængde med dine kunder. Det gør eller bryder en virksomhed så at sige.

At have en venlig kundeservicesupport er imidlertid ikke nok at øge salget eller krav af den

produkter eller tjenester, din virksomhed tilbyder. Produkt viden er også en vigtig ingrediens at få nikke af dine kunder. Det er vigtigt, at før du sælger et produkt, skal du vide alt om det, inde og ude. Du ønsker ikke at være i en position, at du vil blive fanget lige i ansigtet uden et svar, hvis kunden har et specifikt spørgsmål. Sætte dig selv i kundens sko, ville hvad du sige hvis du var interesseret i at købe et produkt og stillede spørgsmål om det, men den ene du beskæftiger sig med kunne ikke svare på de simpleste spørgsmål af produktet. Du vil sandsynligvis miste din tro på det.

For at kende dit produkt bedre, Husk at få så meget information som du overhovedet kan. Uddan dig selv med de funktioner og fordele dit produkt tilbyder. Læs hele tiden om projektet som det kan have opdateringer eller nogle ændringer, du bør vide om.

En anden måde at virkelig vide dit produkt er faktisk bruge dem personligt, hvis dens muligt. Når du besvarer et spørgsmål til en kunde, kunden kan fortælle hvor meget du tror på produktet og du har tillid til i det, fordi du lød har du faktisk prøvet det. Husk, at jo mere du kender dit produkt, jo lettere er det at sælge.

At have to Andersens i kundeservice er gavnlige i vækst og succes for en virksomhed. En kombination af en god holdning om håndtering af dine kunder samtidig give dem den relevante Aptitude om dit produkt vil helt sikkert øge salget af produktet og kan bevare den vigtigste komponent i en virksomhed, kunder.

Da det viste sig, var den kundeservice erfaringer af lady nævnt ovenfor god. Hun har købt den nyeste mobiltelefon hun var spørgende om og fortalt sine venner, om tjenesten stor hun fik fra virksomheden. Alle tog det var en venlig kundeservice, der vidste hvad hun talte om.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.